Bea Beleza – e-commerce, który zna się na włosach
Koloryzacja, stylizacja, pielęgnacja włosów i skóry głowy - to dziedziny, w których poznańska firma Bea Beleza jest ekspertem. Swoją wiedzę opiera na doświadczeniu zbieranym od 2007 roku, oferując kosmetyki oraz sprzęt do włosów do profesjonalnego użytku. Marka znana jest głównie ze sprzedaży internetowej, ale to nie jedyna działalność, którą się zajmuje.
2021-09-08, 15:58

Sklep Bea Beleza jest miejscemgdzie znajdziesz kosmetyki do włosów, po które chętnie sięgają profesjonaliści, ale także produkty znanych marek, którym zaufało już wiele Polek. Każdego dnia specjaliści Bea Beleza dbają o to, by ofercie pojawiały się wyłącznie kosmetyki odpowiadające potrzebom świadomych konsumentów - poszukujących najwyższej jakości i szybkich rezultatów. W portfolio nie brakuje także marek wegańskich i ekologicznych, które wybierane są coraz częściej 

Nasza strategia na najbliższy czas oparta jest na 4 filarach, które chcemy wzmacniać: jakość, nowość, ekologia i transparentność. W sposób szczególny dbamy o rozwój marki poprzez rozwój zespołu - tylko w pierwszej połowie roku zespół e-commerce podwoił swoją liczebność. Stawiamy także na edukację, podążanie za najnowszymi trendami i badaniami naukowymi. Chcemy stale podnosić jakość obsługi i dzielić się swoją wiedzą z naszymi klientami w różnych kanałach - w końcu jesteśmy ekspertami w dziedzinie włosów i nie ma pytania, na które nie potrafimy odpowiedzieć. 

~ Paulina Egierska, E-commerce Manager beabeleza.pl 

Na blogu oraz na kanałach Social Media marki Bea Beleza znaleźć można porady, jak dbać o włosy i stylizować je w oparciu o trendy ze świata mody. Nie brakuje także treści lifestylowych i ciekawostek z szeroko pojętego sektora beauty.  

Głównym celem obecności Bea Beleza w Social Media jest stały kontakt z klientami. Firma jest obecna nie tylko na kanale Facebook oraz Instagram, ale także YouTube i Tik Tok. Poza informacjami o ofercie znajdziemy tam także praktyczne wskazówki i porady.  

Bea Beleza, jako nieliczna z firm w branży, weryfikuje teorię na podstawie praktyki. W salonie fryzjerskim – Bea Beleza Hair Studio, czerpie informacje o potrzebach konsumentów i problemach z jakimi się borykają. To, co odróżnia salon od innych, to bezpłatna diagnoza skóry głowy i włosów wykonywana przy pomocy kamery trychologicznej. Dopiero po wnikliwym badaniu dobierane są zabiegi pielęgnacyjne i odpowiednie kosmetyki.  

Swoim doświadczeniem Bea Beleza dzieli się poprzez prowadzenie szkoleń w zakresie fryzjerstwa i trychologii w Bea Beleza Academy. Zespół artystyczny szkoli początkujących adeptów fryzjerstwa jak i mistrzów sztuki, którzy nieustannie chcą podnosić swoje kwalifikacje. W progach Akademii goszczono wiele znanych nazwisk ze świata fryzjerstwa i trychologii zarówno z Polski jak i zza granicy, m.in. Sharon Blain, Aili Puss, Claus Nissen czy duet Mazella & Palmer 

Bea Beleza jest wyłącznym dystrybutorem marek w Polsce: MEDAVITA, HH Simonsen, Trendy Hair, Marc Inbane oraz Excellent Edges. Firma prowadzi sprzedaż hurtową na terenie Polski oraz za granicą, a także detaliczną - profesjonalne kosmetyki fryzjerskie dostępne są w sklepie internetowym beabeleza.pl oraz w dwóch sklepach stacjonarnych, mieszczących się w prestiżowych centrach handlowych: Posnania w Poznaniu (ul. Pleszewska 1) oraz Kaskada w Szczecinie (aleja Niepodległości 36). Bea Beleza współpracuje także z wybranymi salonami fryzjerskimi, w których można zakupić produkty do domowych zabiegów pielęgnacyjnych i stylizacyjnych. 

KONTAKT / AUTOR
Emilia Wądołowska
Bea Beleza Polska Sp. Z o.o. sp. K.
532547714
734484605
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.